dimarts, 3 de març del 2009

CRONICA SEGONA ETAPA DE LES TRAIL SERIES CISTER

EL CLUB EXCURSIONISTA REALITZA LA SEGONA ETAPA DEL TRAIL SERIES CISTER AMB UN GRAN ÈXIT.

El passat dia 18 de gener, 24 membres del Club Excursionista Montblanc van realitzar la segona etapa del Trail Series Cister que consistia el recorregut, de 22 km i 600 m de desnivell, entre Vallbona de les Monges i Rocafort de Queralt.

Van sortir a les 8 del matí de Vallbona de les Monges, i van creuar el poble. A l'altra banda de la carretera començava una pista que van seguir força estona. La pujada no era gaire forta, però van ser 13 km.

Després van parar per esmorzar i agafar forces amb cafè calent, vi i unes gotetes de “reconstituent”.
Van passar el poble de Belltall on des d'aquest poble es pot resseguir un excel·lent camí carener amb vistes del Prepirineu. Ja de baixada van passar per Forès on van seguir baixant i van arribar a Rocafort de Queralt on van fer un “piscolabis” i celebrar aquesta final d’etapa.
I aquí va finalitzar la segona etapa de la Trail Series Císter.

La pròxima etapa consistirà en el recorregut de Rocafort de Queralt – Santes Creus.

L’èxit és notable i cada vegada s’apunta més gent, per més informació i per apuntar-se: cem_muntanya@hotmail.com bé en el blog http://montblancxtrem.blogspot.com/ Agraïríem que s’avisés si s’apunta més gent.

Agraïr la col·laboració de les Oficines de Turisme de Montblanc i Poblet, així com l’Oficina de Gestió de la Ruta del Císter, les germanes del Monestir de Vallbona de les Monges i la Beep de Montblanc